745828.jpg

Voi rakkaat ihmiset, en voi vieläkään jatkaa blogiani!

Tämä on nimittäin vain hätäkirjoitus, koska minun on tiedoitettava pari asiaa.

1. En voi jatkaa blogiani säännöllisesti, koska koneessamme ei toimi netti. Käyn aina välillä toisten koneilla kirjoittamassa vastauksia kysymyksiinne, mutta älkää ihmetelkö, jos minusta ei kuulu mitään, tai kirjoituksia ei tule.

2. Aika ei riitä - nyt on kamala koe-armeija tulossa, ja sitä vastaan pitää sotia - toivottavasti voitan taistelunpahasen<3

No, pari syytä blogini kuihtumiseen - mutta en silti unohda paria IHANAA (tai itseasiassa, aika montaa)  ihmistä, jotka kommentoivat ja kirjoittelevat minulle - kiitos siis ihanasta tuestanne. ^ ^

Olen varma, että ymmärrätte.

Sitten pieni katsaus minun hyvinvointiini : (Itserakasta, mutta pitäähän minun kertoa kuulumiset...)
Täälläpäin sujuu oikein hyvin - on tullut ostettua kaikenlaista, ja olen käynyt syksyn (ja itseni) kunniaksi kampaamossa tasoittamassa latvoja, ja hankkimassa otsatukan<3
Yksi viikko huomasimme patin pupuni silmäkulmassa, mutta nyt se on katoamaan päin.

Tiedättehän, syksyllä alkaa ja jatkuu paljon ihania ohjelmia, kuten:

- Kyle XY

- October Road

- Täydelliset Naiset

- Greyn Anatomia

- House

- Ruma Betty

- Gilmoren tytöt

- Big Brother

Toivottavasti en unohtanut mitään..Ja toivottavasti joku tykkää myös näistä ohjelmista!
Niin, hauskaa syksyä kaikille, ja koittakaa kestää koulupöpöt<3

(PS. Pakastemarjat lohduttavat - ehkä hiukan kylmästi, mutta silti...)
- J