648194.jpg
Ihastuin tähän kuvaan<3 Tunnistatteko, keitä kuvassa on?
(Siirrän sen Pirates Of The Caribbean -sivulle)


Hyvää päivää, vuodatus!
Jatkelen hassuja kirjoituksiani! Mietitte kai, että miten jaksan koko ajan olla koneella -ei, en suinkaan ole mikään tietsikka hirmu. Odotan, että serkkuni hoitaa omat puuhansa, ja pyydän hänet sitten ulos kanssani ^ _ ^
Tänään on kaunis päivä, todella lämmin!
Eilen kyllä oli myös hyvin lämmin.

Nyt kerron, miten heräilin (Jes, kiinnostavaa XD)
No, näin ensiksi ihan outoa unta..(en halua paljastaa sitä..). Kuuntelin hetken uneni läpi, kuinka koko ajan kuului outoa "sursur" ääntä. Avasin silmäni, ja katselin ympärilleni. Ja ampparihan se siinä kiusaa tekemässä!(Inhoan ötököitä - _ -) No, säikähdin ihan kamalasti, ja sitten yritin teljetä ampparia ulos, mutta se inha kiusantekijä koko ajan törmäsi ikkunaan... En sitten saanut siinä unta enään, ja tulin tarkastelemaan blogiani - en tosin kirjoitellut niin aikaisin mitään uusia aiheita.

Olisi todella kivaa, jos te kivat pikku tallajaat siellä tietokoneiden ääressä kommentoisitte hassua blogiani - se saa minut aina todella hyvälle tuulelle. ^ _ ^
(Erityismaininta IHANALLE kommaajalle, Nipalle<3 Hän tosiaan piristi minua!)

Puhuin äitini kanssa tänä aamuna puhelimessa. Hänellä on kuulemma ylläri kotona odottelemassa minua :> Ja hän kertoi, että oli hankkinut jotain kivaa parvekkeellemme.. TIedän kyllä mitä, mutten paljasta sitäkään tässä!
Ja minulla on ollut pikkuikävä erästä pientä ja pörreää.. Mutta sekin jää salaisuudeksi..* Vink *

Kesällä menen mökille. Onhan siellä ihan mukavaa, mutta ei ilman kaveria. Nappaan jonkun ihanaisen kamun mukaan, ja sitten voimme ottaa aurinkoa ja uida - tai sitten en saa kaveria mukaan, ja uin yksinäni ja luen kirjaa ja kuuntelen Mp3:sta.
Aika monella on nykyään Mp3. Kaikki koulussakin kuuntelivat koko ajan vain mp3:sta,mutta minä en tahtonut ottaa sitä mukaan, ettei se häviä, tai ettei sitä varasteta. Mp3 on minulle rakas, vaikken olekaan mikään elektroniikka-fanittaja.
Tai, voisi sanoa, että siinä olevat biisit ovat rakkaita minulle - olen kuunnellut monissa tilanteissa eri biisejä. Musiikki on rakasta minulle!

Ja sitten kohoasiaan.. Elokuussa minulla on synttärit (Eli olen leijona<3), ja olen jo aika varma, mitä haluan lahjaksi - nimittäin kirjan ja rahaa. Olemme äidin kanssa miettineet, että kun haluan uuden kännykän, hän vo maksaa siitä osan, ja minä osan. Näin saan hienomman kännykän. Katsos, jos äiti olisi yksin ostanut minulle uuden kännykän, hänellä ei olisi ollut varaa niin über-hienoon kännykkään, mitä minä haluan.

Jaaha, kirjoittelen sitten vähän myöhemmin - ehkä! Ja vielä kerran, toivottavasti kommailette minulle - ainakin tutut<3 Moi sitten ^ _ ^

(Muutin julkaisun kellonajan. Mainostusta xD)