745826.jpg

Töttötöö, Harry Potter ja Feeniksin kilta!

Se oli todella ihana elokuva, minusta. Ehkäpä paras tähän asti. Odotan innolla DVD:lle ilmestymistä<3

Niin, kuinka moni on käynyt katsomassa tämän uusimman Potterin?

Nyt tausta on vaihdettu. Se saa sitten luultavasti kököttää tuossa Joulukuuhun asti. En ole kovin innokas vaihtamaan taustaa, heh..:> Tänään on kiva päivä! :D

Olen kaverini kanssa, enkä aijo köksätä kotona. Ihanaa olla ENSIMMÄISTÄ kertaa kesälomalla kamun kanssa<3 En ole kuitenkaan pariin kuukauteen häntä tavannut.

Olen ollut niin paljon serkuilla ja möksällä,että.
On harmi, kun isäni autosta hajosi jarrut. En tiedä, milloin pääsemme sitten sinne Heurekan pahaseen.

Kuinka moni tykkää Tarun Sormusten Herrasta - leffoista? *käsi ylhäällä * Gandulla pottunenä<3

Mutta minua sanotaan perheen kesken kuminenäksi, vaikka ei nenäni ole mitenkään kuminenä. Ja sitten olen (muka) Murjottava-Myrtti- Potter leffoista. Tämä loukkaa todella paljon, ja saan siitä aina huonon mielen, kun serkutkin vain nauravat.

Olisiko teistä hauskaa olla perheen pilkankohde? Ei.
Onneksi on myös sellaisia, jotka eivät minua hauku<3 Kiitos heille! ^ _ ^

No, ei tässä pöpötettävää olekaan enään. Hauskaa päivänjatkoa kaikille<3

- J