653954.jpg

Hei kaikille siellä.. missä nyt olettekin :D
Tänään heräilin hiukan myöhässä. Näin niin outoa unto, etten varmaan edes pystynyt heräämään ajoissa. Tiedättehän Rayman- pelit? No, pelasin unessani erästä Rayman- pelin kenttätasoa, ja siinä oli niin unekas ja aavemainen musiikki, että en suorastaan halunnut herätä unesta :o En ole ikinä nähnyt noin... no, miten sen nyt sanoisi. Noin mukavan outoa unta.. Jep, kyllä mä tiedän, että se on teistä outoa. Mä OLEN outoa. Isolla O:lla ^ _ ^

Eilen käytiin kaupassa. Sain sitä ihanaa Dumle- kaakaota, ja teimme äidin kanssa diilin - jos hieron hänen niskaansa illalla, niin saan Neon Gevensis Evangelion numero 8:san.
Äitini kanssa hoituu kyllä nämä jutut. :D

Kuka katsoi eilen Kuuden Ketjun? Minä ainakin! Se oli hyvä, vaikka ensin ajattelin, että se on outo. Entäs kuka katsoi Ruman Bettyn? Minä taas! :]
En mikään TV- hullu ole, muttakun sieltä tulee välillä niin hyviä ohjelmia!

Haluaisin mennä tänään kamujen kanssa ulos - mutta ne tuskin edes tietää, että olen palannut serkuiltani! He menettävät paljon laadukasta seuraa. (Joo joo, en ole mikään "laadukas seura". Mulla on outo huumori, tiedetään!)

Jei, kävijäluvut ovat ylittäneet 300! Kiitos, kiitos ja kiitos niille, jotka raaskivat käydä blogissani! *ojentelee kävijöille kukkasia*
En millään olisi niin innokas tähän blogiin, ellei täällä olisi kävijöitä :]
Toivon, että kirjoitukseni ovat kutakuinkin viihdyttäviä..

Ja sitten vielä Shirolle TAAS muistutus - sitten kun käyt sivuillani, anna se blogisi linkki ^ _ ^
(Jos hän nyt edes lukee näitä x>)

No, eipä tässä muuta pöpötettävää ole! Sayonara, kamut<3
- J