745831.jpg

Niin, enhän minä omaksi ilokseni kirjoittele.
Kirjoitan teidän iloksenne, rakkaat ihmiset.

Mutta mutta, täällä minä taas höpötän omiani. En ole saanut mitään sarjakuvaa, tarinaa yms. jatkettua, kun.. no, minulla on ollut omat jutut.

Ja luulen, että olen sairastumassa vatsatautiin - niin, siis luulen vain.

No, mitä pidätte taustasta? Vai pitäisikö taas vaihtaa? Whaa, unelmoin koko ajan Japanin-matkasta, mutten tiedä, toteutuuko se ikinä.. ^ ^

Laitoin Spriteni pakastimeen, että siitä tulisi kylmempi - kuinkas kävikään, se jäätyi. Mutta nyt sulattelen sitä, toivoen sen tokenevan.

Haluan kirjoittaa kovasti teille - se kehittää minua monin puolin. Tänään minua ja kaveriani tuli vastaan pari alempiluokkalaista tyttöä - he vain hymyilivät ivallisesti meille.

Pyh, mitkä lapsikehot. Naurakoot vaan, meitä ei sellaiset päällepäsmärit kiinnosta.
Onneksi en iste ole tuollainen.

No, näkemisiin<3

- J