743020.jpg

Olen pettynyt. En tietenkään voi kertoa, mistä. Mutta voin vain sanoa, että olen pettynyt. No jaa, ei sillä nyt ole väliä.

Luulette kai, että minä jaksan aina olla "eläväinen". Luulette, että olen joku, joka en ole. Otatte luulonne näistä teksteistä. Mutta minun elämäni ei ehkä ole sellaista, millaisen kuvan saatte - minulla on yhtä rankkaa kuin teillä! On ollut vanhempien eroja, muuttoja paikasta toiseen, ja muuttojen takia olen joutunut muuttaa personaaliani. Itsetuntoni ja sosiaalisuuteni eivät ole olleet muuton jälkeen samat. Ja on pienempänä ollut vielä pahempia ongelmia, mutta en voi niitä kertoa.

Ja nyt kuvittelette, että olen ns. "iloinen lellipentu", joka saa aina kaiken, minkä haluaa. Ei se ole niin. En todellakaan saa aina kaikkea, enkä haluaisikaan saada! Me emme ole varakkaita, eikä ole moni muukaan. Minä joudun raatamaan palkkani eteen, en todellakaan vain "saa" niitä. Jokaisen minun mielestäni pitäisi tehdä työtä sen eteen, minkä saa. Ei ole reilua, että toiset vain "saavat ja saavat", ja vanhemmat tekevät työn. Tässä on se pointti.

Ja nyt lopetan saarnani. En jaksa kysellä "miten teillä menee?", koska tiedän, ettei monikaan siihen jaksa vastata.
Täytyisi kai lopettaa kokonaan kysely. Ei hirveän moni jaksa kysymyksiini vastata, joten joudun aina vastaamaan itse.
( Hei, eikö minun pitänytkään lopettaa sitä saarnaa? :'D)

No nyt kun pääsin vauhtiin, en jaksanut lopettaa.. ^ ^
Niin, ja siitä tarinasta; Laitan sen tänne, vaikka ette sitä haluaisikaan lukea. Minä kirjoitan, koska on ihana kirjoittaa. Luen sitä sitten vaikka hylkiönä, mutta en voi mitään. :]


Niin, ja tänään isäni tulee minua hakemaan - luultavasti menemme syömään, ja ehkä käymään Heurekassa - en ole pitkään aikaan sielä käynyt, enkä ole isäänikään aikoihin nähnyt.

Runot ovat kauniita <3 Pidättekö runoista? En itse mikään runotyttö ole, mutta joskus on kiva lukea runoja. Joissain runoissa voi olla jopa elämänohje. :>

Toisinaan, kaikista runoista voisi poimia yhden. Mutta nyt kysyn teiltä yhden asian, vaikka ette vastaisikaan; Mikä on sinulle tärkein asia? ( Ruokaa ja juomaa, ja elämistä ei lasketa! Eikä sisäperhettä! ) ( Sisäperhe sisältää isän, äidin, veljet/siskot.)

Haluaisin vilpittömästi kuulla sen! Minulle tärkein asia on ehkä... sukulaiset? Pidän elämisestä yleensäkkin, koska saan nähdä ihania sukulaisiani. He ovat minulle kaikki kaikessa! ( Jos ylempiä ei siis lasketa!)

Ja näillä jorinoilla eteenpäin. Heippa sitten <3

- J