646629.jpg646632.jpg

Heh. Sekoilua kerrakseen. Se on niin hauskaa!
Ja sitten taas pääasioihin. (Kuulostaa ihan uutistoimittajalta...)
Päivittelyä taas, ja lisäsin laskurin. Yayy x] (Ehh, 2 kävijää...)
Kannattaa käydä Ebetyksen Mansikkamäessä. Ne herkut ovat tosi herkullisen näköisiä!:D

Nyt tällä hetkellä luen Surkeiden Sattumusten Sarjaa: Haamu hissi. Se on todella hyvä kirjasarja, mutta välillä ärsyttää, kun jokainen SSS -kirja alkaa tyyliin: "Älä vain lue tätä kirjaa, sillä se on epämiellyttävä. Mutta minun tehtäväni on kertoa Baudelairen orvoista...jne." . Lemony Snicket pistää itseään Snicketimmäksi.

Katsoin eilen muumeja. Ne on kivoja, vaikka ehkä hiukan lapsenomaisia. Muumit ovat niin viattomia. Mörkökään ei osaa enään pelotella. Se vain röhöttelee ja kylmentää ympäristöään.. -mikä se sellainen mörkö on?

Pienenmpänä kaikki pelkäsivät jotain -minäkin. (Hohoo, ei ole mikään ihme..XD)
Kun tässä muistelen muumeja, niin tulee mieleen ne tapahtumat, jotka tapahtuivat, kun olin pieni. Vauvana muo sanottiin aina Peikoksi, tai Ronjaksi(Ronja ryövärin tytär).
Kun siskollani oli synttärit, äitini leikkasi leijona-pehmolta hännän pois, ja ompeli sen pieniin housuihini. Sitten hän pörrötti tukkani(vaikka se oli jo valmiiksi ihan pörröinen..) , ja laittoi siihen pienen rusetin. Ja olin myös hajuherne -nimittäin sukat ja housut kontatessani roikkuivat aina perässä..Siitä se nimi tuli.
Ja muistan, kun sain haavan, vai mitä se nyt olikaan, huusin ihan täysiä itkien: " Mä sulan, MÄ SULAAAN!". En tajua itseäni XD

No, ei kai siinä sitten muuta. Teki vain mieli kirjoittaa jotain.. ^ _ ^