750836.jpg

Hei kaikille <3 Mhh, eikö olekin kaunis kuva?

Täällä minä taas yksin istun - serkut on serkkujen kanssa -> hylkiö. (Siis minä olen..)
On se ihan kivaa, kun eivät oikein nuo tädit halua minua sinne kyläilemään - tiedän kyllä miksi. :<

On se aika harmillista, mutta täytyy olla vahvempi, jatkaakseen eteenpäin. Nyt kun minullakaan ei ole serkkujen tukea enään, niin perheeni tukee minua. Se on hyvä, ja nyt olen perheelleni kiitollinen.

Mutta niin, tänään mökille, ja minulla on vatsatauti. Juu juu, älkää edes kysykö, miksi istun tässä. Kohta taas täytyy rynnätä pois.

Pian on syntymäpäiväni! 11.8, muistakaa<3
Olen jo päättänyt kaikki, mitä toivon. En toivo paljoa, mutta kyllä minä jotain haluan - kaikkihan tahtovat syntymäpäivä lahjan!

Niin, ja tänään on muutakin kivaa tiedossa... Mutta ei niistä sitten kummemmin, toivottavasti omat bloginne menestyvät paremmin, kuin oma hylkiöblogini<3

- J