657615.jpg

... Tai olisi, jos se edes olisi totta :'D Mullon katsos outo huumorintaju. Noh, mitäs huomiseksi? Ei mitään sen kummempaa, täytyisi ehkä vihdoin katsoa se kirjastosta lainaamani Falling Beauty - elokuva. Hitsi, tulee myöhästyminen, jos en huomenissa sitä vie - tai perjantaina, mutta kun silloin lähdemme mökille (ärr..).


Ja sitten asiaa teille mörriköille siellä kotonanne - älkää jooko pilkatko Herra Darcya!
Se on oikeesti kivan näköinen! (No joo, ainakin useimmiten..)

Nyt mulla on kauhee Ylpeys & Ennakkoluulo - mania menossa. Oon varmaan viimeiset kaksi päivää toitottanu ja hehkuttanu siitä.. tiedetään :>
Mitäs sille voi, jos ihastuu johonkin kirjaan? (Tai elokuvaan..)

Tänään mulle tuli kauhea siivousinto - rupesin viikkaa ja viemään pyykkejä, siivoamaan työpöytää, laittamaan tiskejä ja kuuraamaan vesson tiskialtaita ja vessantasoja.
Outo kun olen :>

Ja nyt taas kiittelen kaikkia kommentoijia! On todellakin ihanaa saada kommentteja :]
Mitäs tekisikään ilman teitä? ^ ^

Ihanaa, kun kesäloman loppu ei onneksi ole vielä ihan lähellä! Toivottavasti olisitte yhtä pirteänä, kuin minä :D

Haluaisin mennä jossain vaiheessa Japaniin - kirsikkapuiseen ja aitoon manganmaailmaan! Rakastan elokuvaa Geishan muistelmat. Kannattaa katsoa sekin, jos joskus voit! :>
Eipä tässä muuta, kun iltakirjoittelen vain.. Hei hei teillekkin! ^ _ ^
-J