699046.jpg

Hyvää iltaa vuodatukselle!
Pidän ylläolevasta kuvasta - se on minusta kovin suloinen ^ ^

Nuista kekseistä tulikin mieleeni - mikä on teidän lempikeksinne? Minä pidän vähän kaikista kekseistä - mutta jos teillä on jokin erityinen keksi, kertokaa ^ ^

Mulla on asianpuutetta - täytyy pistää aivonystyrät toimimaan, että keksisin jotain kivaa kirjoitettavaa :>
Tänään meidän piti serkkujen ja tädin kanssa uimaan -  mutta minua ei huvittanut, koska oli kolea ja sateinen päivä. Muutenkaan en olisi varmaan tänään lähtenyt. Sen sijaan sain tänään munkkeroisen (=munkin)! Nyt on vatsa täynnä, ja voin rauhassa kirjoitella.

Katsoin PIIITKÄSTÄ aikaa Digimon'ia - kaikki nyt sen tietävät, eikö vain? Monet varmaan ajattelevat Digimonista, että se on vain typerä feikki, klooni Pokémonista, mutta ei se ole niin. Se on itseasiassa (Minusta!) paljon kiinnostavampi kuin Pokémon. Ihmisuhteet ja ihmisten ajatuksen juoksu - ja taju ona paljon parempaa kuin Pokémonissa. Mutta en kai siitä sepitä sen enempää.

Ostin tänään Fushigi Yugi 4:sen. Se oli todella hyvä, mutta mukana tullut feikkimangakynä oli surkea
- _ -

Yksi tärkeä kysymys teille kaikille : Olenko teidän mielestänne outo? Tai millainen olen teidän mielestänne muutenkin? Millaisen mielikuvan olette minusta saaneet, tai millaisena minuapidätte? Se on minulle tärkeää, ja olisi kiva, jos joku vastaisi ^ _ ^

Rakastan piirtämistä - ja tämä saattaa haiskahtaa, mutta omasta mielestäni olen kohtalainen piirtäjä. Kun katsoo omia töitään (oli ne sitten kakkuja, luontokuvia.., mitä vain!), ja vertaa uusia ja vanhoja töitään, voi huomata, kuinka paljon on kehittynyt. Pienenä en yhtään suunnitellut ryhtyväni taiteilijaksi, mutta nyt haluan sitä solujani myöten - en vain tiedä, olenko siihen TARPEEKSI hyvä. Kuitenkin, kaikki pienimmätkin kehut saavat minut paremmalle tuulelle. Uskon itseeni enemmän, jos muutkin uskovat! Ihmisten tuki on niin tärkeää, ettei ilman sitä voisi onnellisesti elää - en ainakaan minä.

Aina kannattaa kiittää kaikesta, mitä elämältä saa - enhän minäkään aina niin tee, mutta pyrin muistamaan tämän.

Serkkuni kanssa eilen illalla mietittiin, kuinka monta prosenttia meistä on vielä "lasta". Veikkasin itsestäni, että noin 20 - 30%. Serkkuni veikkasi 70%, mutta en ihan uskonut sitä.

Ei minulla nyt muuta, pientä raapustusta tänne teidän iloksenne - tai kauhuksenne.

^ _ ^

- J

(Julkaisu ajankohta muutettu!)